Kommentarer
1 publicerade- SVStefan Valter Hagström BankID
21 apr. 2026 05:58
Enda rimliga är ju att Ozempic och liknande läkemedel omfattas av högkostnadsskyddet. En industri som producerar skitmat kommer då gå under, med all rätta.
21 apr. 2026 05:58
Enda rimliga är ju att Ozempic och liknande läkemedel omfattas av högkostnadsskyddet. En industri som producerar skitmat kommer då gå under, med all rätta.
Skriv en signerad kommentar
BankID-verifierasStatus
Logga in för att svara med namn.
Du kan läsa tråden utan konto, men för att skicka en kommentar krävs inloggning följt av BankID-signering.